Partea a II a
Renate Weber s-a născut la data de 3 august 1955 în orașul Botoșani. A absolvit în anul 1979 Facultatea de Drept a Universității din București. Din același an, profesează avocatura în cadrul Baroului din București, până în decembrie 2004.
In 1994 devine o militanta a drepturilor omului, sub stindarul patronului sau spiritual si financiar (ca altfel nu se poate; constiinta trece prin stomac si, ulterior, se cuantifica in avere), cetateanul american de origine maghiara, miliardarul globalist GEORGE SOROS – dusmanul etern al intereselor interne si externe ale Romaniei.
Începând din anul 1998, Renate Weber deține funcția de Președinte al Consiliului Național al Fundației pentru o Societate Deschisă din România, grupare anti-romaneasca, infiintata si finantata de miliardarul GEORGE SOROS.
În septembrie 2007, Renate Weber s-a înscris în PNL. Odată cu intrarea în politică, Renate Weber a demisionat din funcția de președinte al Consiliului Director al Fundației Soros România (fosta Fundație pentru o Societate Deschisă).
In perioada 2007 – 2019, Renate Weber a taiat frunza la caini pe malul raului Senne, care traversează orașul Bruxelles, obtinand 3 mandate de europarlamentar,
În 2019 a candidat, din nou, de aceasta data din partea ALDE, la o sinecura politica, intitulata pompos „mandat de europarlamentar”, rezultatul obtinut fiind in concordanta cu activitatea depusa (batutul apei in piua), respectiv catastrofal, obtinand sub pragul legal de 5%.
Avand in vedere ca, din anul 1994, a beneficiat, in permanenta, de sinecuri sorosiste sau/si politice, a scos artileria grea la atac (posibil santaj) si i-a convins pe PSD-isti ca ar „coafa-o” un post de Comisar, pardon, Avocat al Poporului. In acest sens, la scurt timp a fost propusă și a fost aleasă de coaliția guvernamentală PSD-ALDE in functia mult dorita.
RENATE WEBER. O MITOMANA CARE, DESI A ATACAT LA CURTEA CONSTITUTIONALA LEGEA CARE PREVEDEA ELIMINAREA PENSIILOR SPECIALE, ACEASTA NEAGA CU VEHEMENTA FAPTELE-I REPROBABILE, DOVEDITE CU DOCUMENTE.
Educatia Sorosista si formarea doamnei Weber ca politician PNL, organizatie politica criticata asiduu, atat in trecut, cat si in prezent, pentru tradare nationala, lacomie, avaritie, deturnarea banului public in inters personal si saracirea permanenta a populatiei (cititi Mareșalul Ion ANTONESCU, “Scrisoare de răspuns adresată lui C.I.C. Brătianu, președintele Partidului Național Liberal” – 29 octombrie 1942-”) si-au pus din plin amprenta, si nu numai, asupra domniei – sale, acestea constituindu-se in fundamentul caracterului si personalitatii unei sinecuriste de profesie.
In aceste conditii, doamna Comisar al Poporului, Avocat al Poporului sub nicio forma, chemata fiind in Parlamentul Romaniei pentru a-si justifica pozitia anti-populara in cazul pensiilor speciale (2021), si-a folosit „reputatia” de politruc pentru a colporta neadevăruri flagrante, altminteri uşor de demontat.
În şedinţa Comisiilor juridice ale Parlamentului, Renate Weber a fost întrebată dacă nu cumva a fost în conflict de interese atunci când a atacat la Curtea Constituţională legea care elimină pensiile speciale, având în vedere că şi Avocatul Poporului beneficiază de o astfel de pensie.
Si acum,iată răspunsul, MINCIUNA, pe care Renate Weber l-a dat/a colportat-o, aşa cum a fost consemnat/a de Agerpres: „Categoric nu a fost vorba de conflict de interese pentru că eu, personal, am o situaţie cu totul aparte. Este adevărat că există o prevedere în Legea Avocatului Poporului care spune că Avocatul Poporului poate beneficia de pensie, precum judecătorii de la Curtea Constituţională, numai că se precizează: «în condiţiile legii». În condiţiile legii înseamnă să fii calificat să obţii o pensie în sistemul de stat. Eu, Renate Weber, nu am contribuit la sistemul de pensii de stat public din România. Eu am fost toată viaţa avocat, am plătit numai la Casa de Pensii a Uniunii Avocaţilor, primesc o pensie din sistemul privat de la casa de pensii de acolo. Deci, categoric nu aş fi putut să mă aflu în niciun fel de conflict, nici măcar moral”.
Minciuna flagranta si prosteala pe fata. Doar este politruc, nu-i asa? Iata ce scrie in Legea Avocatului Poporului: „Avocatul Poporului, îndeplinind condiţiile de numire prevăzute pentru judecători la Curtea Constituţională, la data pensionării sau recalculării pensiei anterior stabilite, beneficiază de pensie calculată similar cu cea a judecătorilor Curţii Constituţionale”. Prin urmare, nu condiţionează în niciun fel acordarea pensiei de serviciu de vreo contribuţie la sistemul public de pensii.
Iar Legea CCR, la care se face trimitere de catre doamna Comisar (bolsevic), stipulează că judecătorii constituţionali, indiferent de vârstă şi de data pensionării, beneficiază de pensie de serviciu egală cu 80% din indemnizaţia de încadrare brută lunară plus sporurile avute. Şi că pensia specială se cumulează cu orice alte venituri. Prin urmare, Renate Weber beneficiaza de pensie specială, pe lângă pensia privată de avocat.
Totodata, interesele pecuniare ale lui Renate Weber au fost mediatizate chiar de catre domnia-sa, la data de 04 martie 2021, la TVR 1: „….Toate pensiile speciale pot fi desființate, cu excepția celor ale magistraților..” Sunt cuvintele domniei-sale.
Normal, avand in vedere ca domnia-sa, incasa, in 2023, nu in 2024, trei pensii, intre care una speciala, doar a fost magistrat, si un salariu de Comisar Kominternist, toate aceste venituri fiind in valoare de aproximativ 500.000 lei anual.
In alta ordine de idei, duplicitatea doamnei Weber, prezenta in permanenta pe parcursul carierei sale politice, in special atunci cand se afla intre partid (gasca) si popor (natiune), doua notiuni diametral opuse in ceea ce priveste interesele, a fost evidentiata, inclusiv, in opozitia sa fata de ordonanţa de urgenţă prin care Guvernul Dăncilă a modificat Codul Administrativ, iunie 2019, prin „Introducerea pensiilor speciale pentru primari şi viceprimari, pentru şefii de Consilii Judeţene şi adjuncţii lor..”
Astfel, la o distanta in timp de 2 luni de la adoptarea actului normativ, Renate Weber si-a adus aminte, la sfarsitul lunii august 2019, trei aspecte esentiale pentru existenta de nomenclaturista a domniei sale:
- Se afla in opozitie cu doamna Dancila (PSD), adica in tabara ALDE a dizidentului Tariceanu, caruia, ca orice sluga care se respecta, trebuia sa-i serveasca interesele de opozant, retineti, ale sefului, nu ale poporului.
- Ocupa functia de Comisar (Avocat) al Poporului, fiind obligata, prin fisa postului, „sa lupte din rasputeri pentru binele natiunii”.
- Nu trebuia sa-i deranjeze pe baronii si alesii locali, indiferent de coloratura politica, acestora urmand sa li se imbunatateasca stipendiile intr-un ritm ametitor, exponential. Prin adoptarea acestei ultime reguli, doamna Weber a respectat dictonul „apara-ma, Doamne, de prieteni, ca de dusmani ma apar singur.” Ceea ce a si facut.
In aceasta situatie, doamna Weber, in bataie de joc, „a atacat”, la CCR Ordonanta Dancila, argumentele invocate fiind de „rasul universului cosmic”, asa cum spunea sergentul Saptefrati (marele actor Valentin Uritescu), personaj din filmul lui Sergiu Nicolaescu, „Noi cei din linia intai”. Interventia de fatada a „ marii avocate” a fost, bineinteles, respinsa de Curtea Constitutionala, in cel mai scurt timp, fara niciun echivoc.
In acest mod, Weber a impacat si capra (Tariceanu), si varza (prostimea) si lupu (baronii si alesii locali).
De fapt, Comisarul (Avocatul) Poporului cunostea un prim aspect de neconstituţionalitate din Ordonanta Dancila si care consta in faptul ca o asemenea reglementare nu poate exista într-o ordonanţă de urgenţă, pentru că, în niciun caz, nu poate fi justificată urgenţa, aspect pe care nu l-a atacat la CCR. De ce? Pentru a nu ii supara pe baronii si alesii locali.
Şi mai cunostea doamna Weber cate ceva: anterior, Curtea Constituţională mai sancţionase de două ori tentative similare de reglementare a pensiilor speciale, doar pentru unii aleşi locali, şi le-a declarat neconstituţionale. Motivul: ori dai pensii speciale tuturor aleşilor locali, adică inclusiv consilierilor locali şi judeţeni, ori nu dai nimănui. Prin inacţiunea doamnei Weber, Legea pensilor speciale pentru primari şi şefi de Consilii Judeţene a intrat în vigoare – chiar dacă aplicarea ei efectivă a fost amânată în ultimii doi ani. Legea însă există, a creat speranţe şi aşteptări pentru mii de aleşi şi baroni locali, iar abrogarea ei creează, evident, deranj.