6 decembrie 2024. Lovitura de stat perfectă!
Lovitura fără sânge, visul oricărui regim autoritar!
În epoca modernă, loviturile de stat nu mai sunt, neapărat, însoțite de violență, gloanțe sau tancuri pe străzi, așa cum eram obișnuiți să le imaginăm în trecut.
În schimb, regimurile autoritare și oligarhice au perfecționat un nou tip de lovitură de stat: una „fără sânge”, discretă, subtilă, care se desfășoară cu ajutorul unor instituții aparent legitime și sub masca respectării legii și a democrației.
Aceasta este forma supremă a loviturii post-democratice: schimbarea puterii prin manevre juridice, mediatice și administrative, fără să fie nevoie de o confruntare deschisă.
Lovitura perfectă în secolul 21 nu mai arată ca o revoluție de stradă, ci ca un proces de „anulare” a voinței populare, folosind instrumente precum Curtea Constituțională, Ministerul Justiției, serviciile de informații, mass-media controlată și instituțiile de forță.
Acestea permit acapararea puterii fără riscul unor reacții violente majore, iar impactul este devastator pentru democrație și statul de drept.
6 decembrie 2024 trebuie să rămână în istoria României ca o zi neagră, nu doar prin simpla anulare a alegerilor prezidențiale, ci prin semnalul pe care l-a transmis: că voința suverană a cetățenilor poate fi suprimată fără nicio justificare reală, iar instituțiile statului pot fi folosite pentru a legitima ceea ce este, în realitate, o lovitură de stat mascată.
Este o zi care marchează trecerea României de la democrația formală, în care cetățeanul avea dreptul să-și aleagă liber reprezentanții, la o formă hibridă, în care deciziile majore sunt dictate de un sistem opac, format dintr-un cartel politic și instituțional care își păstrează puterea prin mijloace ilegale, mascare mediatică și teroare instituțională.
În acest context, „lovitura fără sânge” de pe 6 decembrie nu este un simplu accident sau o greșeală tehnică, ci un atac planificat și executat cu o precizie extremă, cu scopul clar de a elimina suveranitatea poporului român și de a întări dominația unui sistem corupt și autoritar.
Premeditarea loviturii de stat. Cronologia unui plan pregătit din timp!
Nu există lovitură de stat fără premeditare. Iar ceea ce s-a întâmplat în România începând cu toamna anului 2023 și culminând cu data de 6 decembrie 2024 nu a fost o reacție spontană la o criză internă, nu a fost un act de forță născut dintr-un moment de derută.
A fost rezultatul unui plan orchestrat pas cu pas, deopotrivă în laboratoarele politice interne și sub directivele primite de la comisiile și comisariatele externe. Un plan în care fiecare etapă a fost minuțios pregătită: de la decredibilizarea opoziției, la controlul mediatic, la intimidarea justiției și până la sabotarea procesului electoral.
Cronologia acestui complot începe nu în decembrie 2024, ci cel puțin cu un an mai devreme, când semnalele au devenit imposibil de ignorat pentru cine avea ochi să vadă. Primul semn? Accelerarea unei campanii furibunde împotriva tuturor vocilor suveraniste și conservatoare, fie ele partide, lideri de opinie sau instituții religioase.
A fost un asalt concertat, desfășurat în paralel în presă, în spațiul academic, în Organizații NonGuvernamentale și pe rețelele sociale. Orice idee care ieșea din tiparele neomarxismului european era automat catalogată ca „extremistă”, „putinistă” sau „antidemocratică”.
Această precondiționare mediatică a fost prima fază a loviturii de stat. A fost o etapă de demonizare sistematică a adversarului ideologic, pentru ca în momentul aplicării măsurilor dure (cenzură, interdicții, excluderi din alegeri), o mare parte a populației să nu mai riposteze, ci să accepte abuzul ca o „măsură preventivă împotriva extremismului”.
Faza a doua a constat în infiltrarea instituțiilor de forță, respectiv Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Justiției, Ministerul Public, dar și Curtea Constituțională, cu oameni fideli agendei progresiste și executanți lipsiți de scrupule.
Acest lucru s-a făcut în tăcere, prin ordonanțe de urgență, mandate interimare, reconfigurări administrative și presiuni informale. Justiția a fost anesteziată și transformată din gardian al statului de drept în baston al puterii. Procurorii incomozi au fost marginalizați. Judecătorii curajoși au fost izolați. Iar Avocatul Poporului? Cumpărat și transformat într-un complice activ.
Faza a treia a constat în acapararea totală a spațiului mediatic, nu doar prin control direct asupra televiziunilor de casă, Televiziunea Română, Digi24, Europa F.M., ci și prin cumpărarea tăcerii celorlalți, prin contracte de publicitate mascată și amenințări voalate.
Facebook și YouTube au devenit unelte de cenzură, nu de exprimare liberă. Paginile liderilor opoziției au fost blocate. Mesajele critice față de guvern au fost „moderate” sau etichetate drept „dezinformare”.
Iar toate aceste manevre au fost făcute cu sprijinul unor așa-zise „organizații independente” care, în realitate, serveau aceleași interese progresiste de la Bruxelles.
Dar momentul-cheie al premeditării a fost reprezentat de decizia Guvernului Ciolacu de a anula alegerile programate pentru 6 decembrie 2024, invocând motive false, nedovedite, de „tentativă de destabilizare externă”.
Nu a existat nicio dovadă, niciun document, nicio anchetă reală care să justifice anularea unui proces electoral într-un stat democratic. Dar regimul știa că, în lipsa unor alegeri, putea continua să guverneze prin interimat, prin ordonanțe, prin forță.
Această mișcare a fost punctul culminant al premeditării: eliminarea celui mai important mecanism democratic, votul, sub pretextul „apărării democrației”.
Mai mult, eliminarea lui Călin Georgescu din cursa electorală, fără o hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă, reprezintă dovada clară a planului de suprimare a oricărei opoziții reale. Etichetarea lui drept „pericol pentru ordinea constituțională” a fost o etichetă politică, nu un verdict juridic.
Iar această decizie nu a fost una izolată, ci parte a unui plan gândit și aplicat metodic, cu scopul de a garanta că doar „candidații agreați” de regim pot participa.
În paralel, pentru a crea aparența de legalitate, s-au emis zeci de hotărâri, comunicate și analize false de la așa-ziși „experți independenți”, toate susținând că „situația excepțională justifică măsuri excepționale”.
Un limbaj care amintește de toate dictaturile de-a lungul istoriei, de la Lenin la Pinochet. Sub pretextul crizei, a fost suspendată Constituția. Sub pretextul siguranței naționale, a fost suspendată suveranitatea poporului.
Concluzie: Lovitura de stat din 6 decembrie 2024 nu a fost un accident. A fost vârful unui iceberg construit cu migală, cu complicități interne și directive externe. A fost rezultatul unei strategii a premeditării, în care fiecare pas, de la manipulare mediatică la intimidare instituțională, a fost pregătit din timp. Iar cei care astăzi pozează în „apărători ai democrației” sunt, în realitate, arhitecții distrugerii ei.
Disclaimer: Articol în curs de actualizare. Situația reprezintă o povestire exhaustivă a persoanei sursă și este în curs de actualizare. Această nu antrenează opinia Redacției sau jurnalistului, rolul presei fiind acela de a informa publicul, de a fi o platformă de exprimare a cetățenilor și de a fi câinele de pază al democrației.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.