Close Menu
    Recomandarile noastre

    2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

    mai 16, 2025

    2025. Libertatea în România este sub asediu!

    mai 15, 2025

    România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

    mai 15, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Coruptie
    • Pamflet
    • Politica
    • Sport
    Facebook
    Vocea NoastrăVocea Noastră
    • Acasă
    • Crimă Organizată
    • Literatura

      Germania a mai pornit două conflagrații mondiale!

      aprilie 3, 2025

      Românul care a salvat România!

      martie 18, 2025

      TRATATUL TICALOS DINTRE ROMANIA SI UCRAINA, DIN 1997 . Partea a III a.

      februarie 3, 2025

      MAI TOARNĂ-MI VIAȚĂ-N CEAȘCĂ O CAFEA!

      ianuarie 28, 2025

      FALSIFICAREA ISTORIEI. “PRIMAVARA ARABA”. Partea a III a.

      decembrie 18, 2024
    • Stiri
      1. Coruptie
      2. Economic
      3. Internationale
      4. Locale
      5. Magistrati
      6. Nationale
      7. Razboi
      8. Sport
      9. Violențe
      10. View All

      2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

      mai 16, 2025

      2025. Libertatea în România este sub asediu!

      mai 15, 2025

      România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

      mai 15, 2025

      Nicușor Dan, clientelism și incompetență mascată în tehnocrație!

      mai 14, 2025

      2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

      mai 16, 2025

      Nicușor Dan, clientelism și incompetență mascată în tehnocrație!

      mai 14, 2025

      Nicușor Dan, Primarul Mitoman!

      mai 14, 2025

      2020-2025. Nicușor Dan, Baștanul Bucureștiului!

      mai 13, 2025

      2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

      mai 16, 2025

      România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

      mai 15, 2025

      „În 2030 nu vei deține nimic și vei fi fericit” este sloganul Marii Resetări Mondiale și, implicit, al lui Nicușor Dan

      mai 12, 2025

      Big Pharma. Exploatarea pandemiei și implementarea unei agende ideologice globale!

      mai 11, 2025

      Ce naște din pisică, Mădălina Savin se numește!

      aprilie 15, 2025

      Doi infractori notorii: Emanoil Savin și partenerul său de „afaceri”, Nae Nicolae.

      aprilie 15, 2025

      Castelul Cantacuzino din Bușteni, Savin și alte afaceri murdare ale fostului edil!

      aprilie 14, 2025

      Emanoil Savin, inginerii financiare de milioane de euro!

      aprilie 14, 2025

      2025. Libertatea în România este sub asediu!

      mai 15, 2025

      1990 – 2025. Ipocrizia, sportul național al politicienilor români!

      mai 10, 2025

      2023 – 2024. Legiferarea hoției și disprețul față de români!

      mai 9, 2025

      Administrația Trump și riscul nerecunoașterii alegerilor prezidențiale din 4-18 mai 2025.

      mai 2, 2025

      2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

      mai 16, 2025

      2025. Libertatea în România este sub asediu!

      mai 15, 2025

      România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

      mai 15, 2025

      Nicușor Dan, clientelism și incompetență mascată în tehnocrație!

      mai 14, 2025

      Europa, prinsă între marile puteri: Războiul din Ucraina și jocul geopolitic global!

      aprilie 18, 2025

      Politicienii români le-au furat banii americanilor destinați Ucrainei!

      aprilie 17, 2025

      Jaful secolului în România!

      aprilie 16, 2025

      Administrația Biden a ordonat lovitura de stat din România! 

      aprilie 13, 2025

      Tesutul adipos: cauze si modalitati de indepartare a acestuia.

      decembrie 2, 2024

      STUDIU: Grăsimea este eliminata, in cea mai mare parte, din organism, prin intermediul plămânilor

      decembrie 2, 2024

      TIPURI DE GRASIMI. CUM SCAPAM DE ACESTEA.

      decembrie 1, 2024

      SCADEREA IN GREUTATE. SPORT SI ALIMENTATIE, PRINCIPALII FACTORI AI UNEI SANATATI DURABILE.

      noiembrie 30, 2024

      Marian Oprișan și Victor Roman, dictatorii din Vrancea!

      martie 27, 2025

      Victor Roman, politician, mafiot și criminal.

      martie 27, 2025

      RAZBOIUL CIVIL DIN SIRIA. ADEVARATA MIZA. Partea I.

      decembrie 16, 2024

      2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

      mai 16, 2025

      2025. Libertatea în România este sub asediu!

      mai 15, 2025

      România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

      mai 15, 2025

      Nicușor Dan, clientelism și incompetență mascată în tehnocrație!

      mai 14, 2025
    • Sanatate

      2020-2025. Nicușor Dan, Baștanul Bucureștiului!

      mai 13, 2025

      Big Pharma. Exploatarea pandemiei și implementarea unei agende ideologice globale!

      mai 11, 2025

      Pandemia de covid, o sursă sinistră de îmbogățire!

      martie 20, 2025

      CARACATIȚA HUREZEANU-SMURD-ARAFAT. Partea a VII a

      februarie 10, 2025

      CARACATIȚA HUREZEANU-SMURD-ARAFAT. Partea a VI a

      februarie 9, 2025
    • Stiati ca..

      ALTII SI-AR DORI, IAR NOI NE BATEM JOC!!

      februarie 19, 2025

      GRASIMILE DIN CORP SI ELIMINAREA ACESTORA.

      decembrie 1, 2024

      Stiati ca….

      noiembrie 20, 2024

      Dr. Gupta spune: „Nimeni nu trebuie să moară de cancer, cu excepția celor neglijenți”!

      noiembrie 12, 2024

      Știați că: Vinul distruge celulele maligne și 12 tipuri de cancer!

      noiembrie 7, 2024
    • Glume
    Abonați-vă
    Vocea NoastrăVocea Noastră
    Home - Klaus Werner Iohannis. Cel mai detestat dintre pamantenii romani. O analiza partiala asupra celui care a mintit, a tradat si ne-a vandut
    Stiri

    Klaus Werner Iohannis. Cel mai detestat dintre pamantenii romani. O analiza partiala asupra celui care a mintit, a tradat si ne-a vandut

    Vocea NoastraBy Vocea Noastraoctombrie 7, 2024Updated:octombrie 17, 2024Niciun comentariu12 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Generalitati

    Klaus Werner Iohannis este cel de-al patrulea Președinte al României. ales după Decembrie 1989.

    Membru al unei vechi familii de sași transilvăneni, Klaus Iohannis s-a născut pe 13 iunie 1959, la Sibiu si este căsătorit, din 1989, cu Carmen Iohannis, profesoară de limba engleză.

    Klaus Iohannis a urmat școala germană din Sibiu, Liceul „Samuel von Brukenthal”, iar în 1978 a fost admis la Facultatea de Fizică din cadrul Universității „Babeș Bolyai” din Cluj-Napoca.

    În anul 1983, a început să profeseze ca dascăl la mai multe școli din împrejurimile Sibiului, iar cinci ani mai târziu preda fizica, alături de foștii săi dascăli, la liceul pe care îl absolvise.

    Ascensiunea politica

     

    Și-a început cariera politică în anul 1990, când a devenit membru al Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR), pe care l-a condus, ulterior, mai bine de un deceniu. La finalul anilor ’90, după 15 ani de profesorat, Klaus Iohannis ajunge în conducerea învățământului județean din Sibiu, etapă extrem de importantă pentru conturarea profilului său public.

    În anul 2000, a fost desemnat candidat din partea FDGR la alegerile pentru Primăria Sibiului, pe care le-a câștigat cu peste 70% din voturi. Klaus Iohannis a continuat să reprezinte prima opțiune a sibienilor, câștigând patru mandate consecutive de primar.

    Klaus Iohannis a pășit în „politica mare” în 2009, când a fost desemnat candidat pentru funcția de Prim-ministru de către o coaliție parlamentară formata din PNL, PSD, PC, UDMR, prpunere refuzata categoric de presedintele de atunci al Romaniei, Traian Basescu.

    În februarie 2013, a decis să se înscrie în Partidul Național Liberal (PNL), fiind ales la scurt timp Prim-vicepreședinte. Un an mai târziu, a fost votat Președinte al PNL de Congresul formațiunii liberale și desemnat candidat pentru funcția de Președinte al României.

     

    La data de 16 noiembrie 2014, Klaus Iohannis a fost ales Președintele României, câștigând naivitatea românilor cu sloganul  România lucrului bine făcut, in care a fost inserat si marele program de fuduleală propagandistică si inselatorie politica, intitulat ”România educată”.

    Cinci ani mai târziu, Klaus Iohannis a candidat pentru un nou mandat la alegerile prezidențiale din 2019, cu programul Împreună pentru România Normală, o alta minciuna electorala la care romanii au achiesat in proportie de 66,09%, astfel ca, la scrutinul din 24 noiembrie 2019, Iohannis a câștigat alegerile.

    „Realizarile” clovnului Iohannis

     

    1 „Reformarea” sistemului de invatamant

     

    In 2014 Klaus Iohannis a ajuns la Cotroceni proptit de o promisiune goală, dar meșteșugit ambalată: „România educată”. Așa-zisul proiect care trebuia să revoluționeze educația românească s-a dovedit a fi făcut din vorbe goale. Iohannis, fost profesor de provincie cu ambiții mari și realizări modeste, s-a dovedit a fi un președinte care a preferat să își înalțe statura în ochii străinilor, în timp ce copiii României au continuat să fie prizonierii unui sistem educațional în colaps.

    Klaus Iohannis a pretins că înțelege profund problemele educației, iar lumea l-a crezut, fiind el însuși cadru didactic, însă realitatea mandatelor sale prezidențiale demonstrează contrariul. În toți acești ani Iohannis a ales să se izoleze în turnul său de fildeș de la Cotroceni, de unde a privit cu dispreț și superioritate către o țară care aștepta de la el schimbări importante în sistemul educational.
    Nimic altceva în afară de a-și umple agenda cu vacanțe de lux și întâlniri politice sterile. În timp ce el și soția se delectau în călătorii pe mapamond, copiii României au mers la școli cu toalete în curte și fără acces la resurse moderne. Reforma promisă a rămas o iluzie, iar școlile noastre au rămas încremenite în anii ’90, dacă nu chiar mai rău.

    Marele program prezidențial de relansare a educației din țara noastră a devenit un model de propagandă golită de sens, un model de înșelătorie politică în văzul lumii. ”România educată” a devenit chiar un exemplu de butaforie instituțională. Președintele anunță, consilierii se fac că lucrează. Întocmesc un soi de rapoarte. Se fac că le dezbat. Se simulează dezbaterea publică. Se simulează interesul public în conferințe de presă. Se face lansare. Un trafic de vorbe, un șuvoi de declarații politice, de comentarii pe seama declarațiilor. În spatele lor nu se mișcă nimic.

    Multe dintre inițiativele din cadrul proiectului “România educată” au rămas la stadiul de planificare strategică și intenții, adică vorbe goale, iar implementarea efectivă a fost extrem de limitată. Deși proiectul a setat o agendă ambițioasă pentru reforma educației în România și a influențat alocarea unor fonduri importante prin PNRR, rezultatele concrete pe teren au fost modeste, și ne exprimăm elegant.

    Înțelegând cu adevărat profunzimea vorbei “dacă tăceai filozof rămâneai”, Iohannis s-a ferit sistematic de întâlnirile cu presa română, evitând să ofere explicații despre starea învățământului și despre eșecurile „României educate”. Adevărul e că nici nu avea ce să spună. Carmen Iohannis, și ea cadru didactic, a rămas la fel de absentă din dezbaterea publică privind starea educației, deși și-ar fi putut folosi poziția pentru a aduce în prim-plan necesitatea reformei.

    „România Educată” – vorbe goale în etape

    În 2014, Klaus Iohannis a prezentat „România educată” cu surle și trâmbițe, ca pe o prioritate națională, promițând reforme esențiale. Nici una dintre acestea nu a fost realizată. Menționăm câteva, pe cele mai importante:
    • Modernizarea infrastructurii școlare: Eliminarea toaletelor din curte și aducerea tuturor școlilor la standarde europene.
    • Reforma curriculumului: Adaptarea acestuia pentru a răspunde nevoilor pieței muncii și ale societății moderne.
    • Creșterea accesului la educație: Reducerea abandonului școlar și sprijinirea copiilor din medii defavorizate.
    • Îmbunătățirea formării profesionale a cadrelor didactice: Creșterea prestigiului și a condițiilor de muncă ale profesorilor.

    Realitatea în 2024:

    • infrastructura școlară: mai mult de 2.000 de școli din România funcționează încă cu toalete în curte, fără apă curentă și cu condiții de igienă precare. În perioada 2016-2024, doar 145 de școli au fost renovate integral, în contrast cu necesarul de câteva mii. Doar 30 de școli au fost construite de la zero, adesea în zone urbane, ignorându-se comunitățile rurale și pe cele defavorizate;
    • dotări și echipamente: din peste 6.000 de școli, doar 15% dispun de echipamente moderne și laboratoare adecvate. 15 la sută! Majoritatea școlilor se confruntă cu lipsuri semnificative de materiale didactice și echipamente învechite;
    • abandonul școlar: în ciuda promisiunilor de reducere a abandonului școlar, datele recente indică o stagnare în acest domeniu. Abandonul școlar în România rămâne una dintre cele mai mari probleme ale sistemului educațional, cu aproximativ 16,2% dintre elevii de gimnaziu și liceu părăsind școala înainte de finalizare. Suntem a treia țară din Uniunea Europeană în ceea ce privește abandonul școlar. Doar 42% dintre copiii care au început clasa întâi în 2011 au promovat anul acesta examenul de Bacalaureat. Mai exact, din cei peste 206.000 de elevi care au intrat în clasa I în 2011, doar 87.266 au promovat examenul de bacalaureat în 2023, potrivit datelor Ministerului Educației. Astăzi, România continuă să fie fruntașă la abandonul școlar, cu cel mai mare procent din Uniunea Europeană – 16% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani au renunțat în 2022 la școală sau formare profesională. De asemenea, peste 40% dintre români nu au absolvit opt clase, arată datele Recensământului de anul trecut.

    Ministrul Ligia Deca, fost consilieră a lui Iohannis, cea care a supravegheat timp de 7 ani realizarea proiectului de țară România Educată, spunea că un pilon important din programul de guvernare pe care și l-a asumat este ”combaterea abandonului școlar și a analfabetismului funcțional”.

    • din cauza programei depășite, în România se înregistrează un nivel de 2 ori mai mare al tinerilor care au cunoștințe reduse la disciplinele școlare principale (citit, științe și matematică), comparativ cu media UE. Doar în jur de 60% dintre elevii care promovează liceul reușesc să își ia diplomă de bacalaureat.

    Dacă trecem în revistă doar ultimul an, problemele majore din învățământul românesc, semnalate de elevi și profesori, sunt:

    • infrastructura școlară deficitară
      Cum spuneam, școlile din România continuă să se confrunte cu infrastructură învechită și deteriorată. Toaletele în curte, lipsa apei curente și a încălzirii sunt probleme frecvente în zonele rurale și defavorizate. Majoritatea școlilor din orașe sunt într-o stare deplorabilă și așteaptă acum să prindă șansa unor modernizări cu banii PNRR;
    • mii de școli care nu au autorizație sanitarăsau autorizație împotriva incendiilor;
    • sunt școli, și nu puține, în care școlarii conviețuiesc cu mânuitorii mistriei care repară pereții coșcoviți;
    • incă s-a păstrat cutuma, în multe localități din mediul rural, ca elevii să fie „scutiți“ de la școalăpentru a presta munci agricole în ogrăzile învățătorilor și profesorilor. Nu exista un caz în care un dascăl să fie trimis acasă pentru exploatarea elevilor pe care îi păstorește;
    • curriculum învechit și depășit
      Curriculumul școlar este învechit și nerelevant pentru cerințele actuale ale pieței muncii și ale societății. Suntem ruptor de Europa și realitățile ei. Există o nevoie acută de reformare pentru a include abilități moderne și pentru a adapta conținutul educațional la cerințele contemporane. Dar, mai presus de orice, este nevoie de schimbarea mentalităților celor care iau decizii, este nevoie de aducerea și implicarea unor experți în educație care sunt tineri și progresiști;
    • lipsa resurselor și materialelor didactice
      Multe școli se confruntă cu lipsa materialelor didactice moderne, echipamentelor și tehnologiei necesare pentru un învățământ de calitate. Cadrele didactice încă mai vin cu bani de acasă, bani pe care îi investesc pentru diverse proiecte necesare, dar care nu sunt acoperite de bugetul de stat;
    • probleme cu personalul didactic
      Există o criză de cadre didactice, cu salarii scăzute și condiții de muncă dificile care contribuie la demotivarea și plecarea profesorilor din sistem. De asemenea, lipsa de oportunități pentru formare profesională continuă afectează calitatea educației. Am fost cu toții surprinși de marea pondere a greșelilor gramaticale la concursurile organizate de Inspectoratele Județene pentru cadre didactice;
    • accesul inegal la educație
      Există discrepanțe semnificative între zonele urbane și cele rurale, precum și între școlile din diferite regiuni ale țării. Elevii din mediile defavorizate au acces limitat la educație de calitate și la resursele necesare;
    • starea sălilor de sport și a spațiilor de joacă
      Sportul școlar, care ar trebui să fie un pilon al dezvoltării sănătoase pentru copii, este aproape inexistent. Multe școli nu au săli de sport adecvate, iar orele de educație fizică sunt fie insuficiente, fie tratate cu superficialitate. În pauze, elevii sunt adesea obligați să rămână în clase, lipsindu-le astfel posibilitatea de a se destinde și de a socializa în aer liber. Curțile școlilor românești sunt adesea într-o stare deplorabilă. Ele arată de parcă sunt părăsite, cu asfalt spart, lipsă de zone de joacă și fără natură. Sportul, care ar trebui să fie o componentă esențială a educației, este aproape inexistent în multe școli, în timp ce în țările civilizate mișcarea este prioritară. Lipsa de facilități sportive și de spații adecvate pentru activități fizice reflectă un sistem educațional care nu recunoaște importanța sportului pentru dezvoltarea holistică a copiilor. Profesorii de sport ar trebui să își dea demisia în bloc și să revină la ore când vor înțelege că sportul e materie prioritară. Această lipsă de mișcare contribuie la probleme de sănătate fizică și mentală, o situație care nu ar trebui să fie acceptabilă într-o țară care pretinde că se îngrijește de viitorul său;
    • nevoia de reformă la testele de evaluareSistemul de evaluare și examenele naționale sunt adesea criticate pentru că sunt rigide și nu reflectă întotdeauna realitatea educațională și abilitățile reale ale elevilor. Mai nou, în ultimii ani, copiii sunt notați aproape exclusiv prin două-trei teste scrise, care sunt anunțate cu câteva zile înainte. Notele nu sunt, astfel, rezultatul unor ore de curs interactive, profesorul e un fel de guru care stă la catedră iar elevii doar mânuitorii unui pix care scrie mecanic edictele dascălilor. Ceea ce spune profesorul e literă de lege, elevul nu are voie să gândească, nu are voie să se abată cu un grad de la litera manualului, nu are voie să greșească printr-o abordare personală, în fond, printr-un exercițiu spre cunoaștere.

    Ce spun profesorii

     

    In cei doi ani de când Ligia Deca păstorește Educația „nu s-a schimbat nimic. Din  punct de vedere material, școlile au nevoie de o infrastructură care să ajute copiii să se simtă cumva ca acasă. De doi ani de zile școala noastră e supusă amenajării printr-un proiect european, și încă se mai lucrează“. Problema de fond rămâne cum stăm cu „predarea“ la orele de curs. Dacă am scoate din bagajul lingvistic al învățământului acest termen care decide cum să decurgă o oră de clasă, adică dascălul să predea iar elevul să primească, să fie un receptor fidel al celui care predă, lucrurile ar sta cu totul altfel. „Programele școlare nu s-au îmbunătățit, reclamă același bagaj foarte mare de informație, pe care nu o poți fixa la clasă. Partea formativă e lăsată în continuare de izbeliște, deși în teorie România Educată a domnului Iohannis o aduce în prim-plan. Cum se spune, mai e mult până departe“.

    Un exemplu elocvent in acest sens il reprezinta testul unui elev de liceu, înaintea susținerii examenului de maturitate. Subiectul – caracterizarea personajului Ilie Moromete. Doar câteva inserturi: „Domnul Moromete era un om rău, care își bătea băieții cu cureaua, dar pe Nilă nu îl bătea că îi era milă de el că era prost. O altă trăsătură avea că făcea mișto cu Cocoșilă în poiana lui Iocan despre dușmani. De asemenea, era misogin și râdea de soția lui Catrina că mergea tot timpul la biserică. Bolnavule de avere, cum i-a spus Moromete lui Paraschiv, vrea să spună că nu e indicat să ai prea mulți bani“.

    Cam asta lasă în urmă, în mare, Klaus și Carmen Iohannis. Problemele sunt imense și complexe, dar și bula lor de lux și superficialitate este mare, iar vizibilitatea din ea spre popor e obturată de orgoliile unor aroganți ignoranți.
    Intervențiile sotiei presedintelui, pentru susținerea educației, s-au rezumat la câteva apariții publice bine regizate și la tăcere când venea vorba de adevăratele probleme din școlile României. Mai degrabă, „prima doamna” s-a remarcat prin superficialitatea și ignoranța față de problemele reale ale învățământului, preferând să își etaleze genunchii dezgoliți, deștele de la picioare care evadau obraznice din sandale, și ținutele de lux, probabil spre deliciul soțului său.

    Iar Iohannis…el s-a prezentat ca un lider modern și rafinat, dar asta pentru ca nu prea a vorbit. Știa ca dacă vorbește ne dăm seama care e treaba cu el. Iar adevărul este că nu i-a păsat absolut deloc de România Educată. A fost un slogan, pe interes. Iohannis a fost, în esență, în toți acești ani nefericiți, un figurant, si la propriu și la figurat.
    Cei doi porumbei preocupați doar de propriile lor persoane, vor rămâne în istorie ca familia care a profitat de resurse nelimitate pentru a-si satisface, pana la nesimtire, propriile caracteristici care ii definesc: meschini, mercantili, ingamfati, trufasi, egocentrici, cruzime, razbunare, egoism, lacomie etc.

     

    Va urma

    nationale Politica Social Stiri
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Vocea Noastra

    Related Posts

    2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

    mai 16, 2025

    2025. Libertatea în România este sub asediu!

    mai 15, 2025

    România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

    mai 15, 2025

    Nicușor Dan, clientelism și incompetență mascată în tehnocrație!

    mai 14, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.

    Ce e nou

    Dezastru la Năvodari! Vezi imaginile șocante cu plaja devastată după furtunile violente de pe litoral!

    octombrie 2, 2024

    Senzațional! De ce Israelul l-a declarat pe Antonio Guterres, secretarul general al ONU, ‘persona non grata’? Descoperă detaliile unui scandal internațional care zguduie lumea!

    octombrie 2, 2024

    Alertă maximă! Patru avioane militare românești ridicate de urgență după atacul Rusiei aproape de granița cu România!

    octombrie 2, 2024

    Vești bune pentru călători! Traficul cu feribotul pe Dunăre la frontiera Bechet a fost reluat după îmbunătățirea vremii!

    octombrie 2, 2024
    Vremea
    loader-image
    Vremea Bucuresti
    Bucharest, RO
    1:52 pm, mai 16, 2025
    temperature icon 16°C
    heavy intensity rain
    75 %
    1008 mb
    9 mph
    Wind Gust: 0 mph
    Clouds: 100%
    Visibility: 10 km
    Sunrise: 5:47 am
    Sunset: 8:36 pm
    Weather from OpenWeatherMap
    Politica

    2025. România, un șut în fund tocmai de peste ocean!

    mai 16, 2025

    2025. Libertatea în România este sub asediu!

    mai 15, 2025

    România în flăcări și haosul globalist orchestrat după votul din 18 mai 2025!

    mai 15, 2025

    Abonați-vă la Actualizări

    Obțineți ultimele știri de la Vocea Noastra despre politică, economie și literatură.

    Publicitate

    Vocea Noastră este locul unde știrile de actualitate se întâlnesc cu sinteze captivante despre cărți și autori celebri. Află totul despre cele mai importante evenimente și opere literare!

    Facebook
    Meniuri
    • Acasă
    • Contact
    • Termeni și condiții
    • Politica de Confidentialitate
    • Politica Cookies
    • Declinarea Raspunderii
    © 2025 Vocea Noastră.
    • Acasă
    • Contact
    • Termeni și condiții
    • Politica de Confidentialitate
    • Politica Cookies
    • Declinarea Raspunderii

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.